Фото без опису

Виконавчий комітет Гончарівської селищної ради  оголошує конкурс на заміщення вакантної посади:

начальника служби у справах дітей

 

Основні професійні та кваліфікаційні вимоги до кандидатів: громадянство України, освіта вища за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра,  стаж роботи за фахом не менше 3 років, досвід  роботи в органах місцевого самоврядування бажаний, вільне володіння державною мовою, знання законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про запобігання корупції», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» та інших законів за спеціальністю, впевнене користування ПК та оргтехнікою.    

Необхідні документи:

заява про участь у конкурсі; особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками; копії документів про освіту, копії паспорта,  ідентифікаційного номера, військового квитка (за наявності), трудової книжки; декларація про доходи за минулий рік; 2 фотокартки розміром 4х6 см; заява та письмова згода на проведення спеціальної перевірки передбаченої Законом України «Про очищення влади»; письмова згода на обробку персональних даних.

Термін подачі документів:

30 календарних днів від дня опублікування оголошення.

Іспит складається державною мовою письмово на знання Конституції України, законів України „Про службу в органах місцевого самоврядування”, „Про запобігання корупції”, „Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей ", «Про охорону дитинства» та інших законодавчих актів України.

Документи приймаються:

до 17.00 год. 31 липня 2019 року за адресою:  смт.Гончарівське, вул. Танкістів,11, Гончарівська селищна рада,каб. № 1 (тел. 0989880598).

За детальнішою інформацією щодо часу та місця проведення конкурсу, основних функціональних обов'язків, умов оплати праці, переліку питань для перевірки знання законодавства з урахуванням специфіки функціональних обов'язків звертатись до головного спеціаліста по роботі з кадрами Гончарівської селищної ради Наталії Ступницької.