ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(Постанова Кабінету Міністрів України від від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»).
1. |
Замовник: |
Комунальне підприємство «Гончарівське» Гончарівської селищної ради Код ЄДРПОУ: 34832019 15558, Україна, Чернігівська область, Чернігівський район, селище міського типу Гончарівське, вулиця Танкістів, будинок 11А, +380732002615, tender.goncharivske@ukr.net Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
2. |
Назва предмету закупівлі: |
Капітальний ремонт даху та конструктивних елементів житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 82 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації) за кодом CPV ДК 021:2015 – 45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи» |
3. |
Ідентифікатор закупівлі: |
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-009374-a |
4. |
Вид процедури: |
Відкриті торги з особливостями (Постанова КМУ № 1178 від 12.10.2022 року Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування) |
5. |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі |
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб Замовника (згідно дефектного акту проектно-кошторисної документації на роботи) з урахуванням вимог законодавства та зазначені в тендерній документації. |
6. |
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення |
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось виходячи з розрахунку проектно-кошторисної документації. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до розрахунку до кошторису на 2022 рік та складає - 5 973 336,00 грн. з ПДВ |
ОГОЛОШЕННЯ
ПРО ПРОВЕДЕННЯ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ З ОСОБЛИВОСТЯМИ
(UA-2022-11-29-009374-a)
1. Замовник:
1.1. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГОНЧАРІВСЬКЕ" ГОНЧАРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
1.2. Місцезнаходження: 15558, Україна, Чернігівська область,Чернігівський район, селище міського типу Гончарівське, вулиця Танкістів, будинок 11А, тел.: +380732002615;
1.3. Код за ЄДРПОУ: 34832019;
1.4. Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади;
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками: уповноважена особа – Заставна Катерина Олександрівна, тел.: +380732002615, ел.пошта: tender.goncharivske@ukr.net
2. Назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт даху та конструктивних елементів житлового будинку за адресою: вул. Танкістів, 82 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігівської області (усунення аварій, що сталися внаслідок військової збройної агресії Російської Федерації).
2.1. Код за Єдиним закупівельним словником за ДК 021:2015 – (45260000-7 «Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи»)
3. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у Додатку № 2 до даного оголошення.
4. Кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
4.1. Обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота (згідно вимог додатку № 2 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ»);
4.2. Місце виконання робіт:
Місце виконання будівельних робіт: вул. Танкістів, буд 82 в смт. Гончарівське Чернігівського району Чернігіської області
5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 вересня 2023 року.
6. Умови оплати:
Подія |
Опис |
Тип оплати |
Період, (днів) |
Тип днів |
Розмір оплати, (%) |
Вико-нання робіт |
Замовник проводить розрахунки за виконані роботи на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2в (акт приймання виконаних будівельних робіт) та форми № КБ-3 (довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат), при цьому Сторони домовилися про те, що строк (термін) оплати Замовником виконаних Виконавцем робіт визначається відкладальною обставиною, а саме – за умови своєчасного надходження коштів на рахунок Замовника. У випадку відсутності в зазначеному періоді коштів на рахунку Замовника, оплата здійснюється по мірі надходження коштів, виділених під оплату даного зобов’язання. |
Післяплата |
60 |
Календарних |
100 |
7. Очікувана вартість предмета закупівлі: 5 973 336,00 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот сімдесят три тисячі триста тридцять шість грн. 00 коп. ) з ПДВ
8. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): відповідно до оголошення в системі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-009374-a
9. Кінцевий строк подання пропозицій: відповідно до оголошення в системі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-009374-a
10. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна – 100%.
11. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): забезпечення пропозиції не вимагається.
12. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
Більш детальна інформація за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-11-29-009374-a