В умовах сьогодення все більшої популярності набувають електронні сервіси Пенсійного фонду України.

На вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України  (https://portal.pfu.gov.ua) застраховані особи та пенсіонери мають можливість скористатись значною кількістю послуг, які надаються онлайн:

  • отримувати дані персональної електронної облікової картки застрахованої особи та інші відомості з Реєстру застрахованих осіб (інформація про заробітну плату, дохід, грошове забезпечення, сплачені страхові внески, набутий страховий стаж);

  • мати доступ до наявних відомостей своєї електронної трудової книжки;

  • мати доступ до своєї електронної пенсійної справи (пенсіонеру);

  • записатися на прийом до органів ПФУ;

  • подати заяву на призначення/перерахунок пенсії, житлової субсидії або пільги, страхових виплат;

  • отримати довідки з QR-кодом;

  • переглянути сформований е-лікарняний;

  • подати заяву на оформлення пенсійного посвідчення;

  • надіслати дані для внесення змін до пенсійної справи;

  • подати анкету для внесення змін до Реєстру застрахованих осіб;

  • подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) та переглянути стан їх опрацювання;

  • одержувати повідомлення від Пенсійного фонду України;

  • укласти договір добровільної сплати страхових внесків;

  • зробити благодійну пожертву.

В особистому кабінеті вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України реалізовано сервіс «Пенсійний калькулятор», за допомогою якого можна порахувати орієнтовний розмір майбутньої пенсії. 

Крім того функціонують :

  • «Кабінет страхувальника», який стане у нагоді юридичним та фізичним особам-підприємцям. Через «Кабінет страхувальника» можна отримати інформацію стосовно електронних довідок про трудовий та страховий стаж працівників для розрахунку суми виплати за час тимчасової непрацездатності, переглянути листки непрацездатності та подати заяву-розрахунок щодо сплати коштів за рахунок Пенсійного фонду України за листками непрацездатності, подати відомості про трудову діяльність, подати звернення (питання, пропозицію, скаргу, клопотання) і переглядати стан їх опрацювання. 

  • «Кабінет для підприємств - управителів, об’єднань та виконавців комунальних послуг» - для подання інформації, необхідної для призначення та розрахунку житлових субсидій та пільг. 

  • «Електронний кабінет для Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП)» - для прийому заяв на призначення житлово-комунальних субсидій та пільг.

Увійти до особистого кабінету вебпорталу можна за допомогою Дія.Підпис, кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або засобами Інтегрованої системи електронної ідентифікації ID.GOV.UA, зокрема, з використанням технологій Bank ID.

Доступ до електронних сервісів можна отримати як зі стаціонарних комп’ютерів, так і з мобільних телефонів, завантаживши застосунок «Пенсійний фонд».