Гурткова робота як важлива складова позакласної роботи в школі
Одним з важливих завдань, які стоять перед школою є виховання у дітей інтересу і смаку до праці, до набуття знань і навичок у різних галузях. Шкільні гуртки покликані розвивати нахили учнів, удосконалювати, поглиблювати і розширювати знання школярів, прищеплювати їм практичні навички і уміння, потрібні у житті.
Гурткова робота є важливою формою позакласної роботи в школі. При організації гурткової роботи педагоги намагаються якнайбільше наблизити її зміст до інтересів дітей, спрямувати на розвиток творчості учнів, їх здібностей, талантів, формування естетичного смаку, здорового способу життя, на задоволення потреб учнів щодо реалізації їх особистості.
Кожний учнівський гурток має певну мету і ставить певні вимоги до гуртківців. У роботі гуртків використовуються різноманітні форми і методи, які приваблюють дітей.
Серед учнів Гончарівської гімназії найбільшою популярністю користуються гуртки «Віват, інтелект!», «Плетіння бісером» та гурток ліплення «Журавлик» (керівники Т.Ткаченко, Л.Приліпко, Л.Тарасенко). Учні мають все необхідне для роботи, добре налаштовані на неї, уважно слухають поради вчителів, не просто грають, а й вивчають нові прийоми, виконують нові техніки. Добре, що відвідують ці заняття «важкі» підлітки, бо це саме та ділянка їхньої життєдіяльності, де такі учні можуть себе якось позитивно проявити, зарекомендувати.
З не меншим задоволенням діти відвідують гуртки художньої самодіяльності та хорового співу, керівниками яких є Л.Приліпко та Л.Лобакіна в Гончарівській гімназії, Л.Приліпко – в Смолинській школі та Л.Шинкаренко – в Слабинській школі. Ці гуртки мають постійний склад та користуються популярністю. Керівники гуртків включають дітей у власну систему цінностей, насичують педагогічний процес творчою діяльністю, що має велике духовне і соціальне значення. Години репетицій і спілкування стають для обдарованої дитини місцем комфорту. Саме тут дитина почуває себе самостійною особистістю. Саме тут у неї розвивається талант, її інтереси, уміння, навички.
Високою результативністю відзначається робота гуртків «Умілі руки» під керівництвом вчителів трудового навчання Гончарівської гімназії В.Півня та Смолинської ЗОШ І-ІІст. О.Діденко. Гуртківці є постійними учасниками і призерами олімпіад з трудового навчання, посідають призові місця на творчих конкурсах.
Невпинним розвитком інформаційних технологій, обчислювальної техніки та необхідністю розширення загального рівня інформаційних знань, полегшення майбутнього професійного рівня учня та повноцінної інтеграції в сучасне інформаційне суспільство обумовлена актуальність гуртка інформатики, що діє у Слабинській ЗОШ І-ІІІ ст. під керівництвом В.Шкурко.
А разом з О.Петренко в Смолинській школі та І.Ключниковою в Слабинській школі обговорюють цікаві теми, дивляться мультфільми, співають пісні, грають та навчаються одночасно англійською мовою.
З метою пропаганди здорового способу життя діють спортивні гуртки та секції (керівники В.Беда, О.Бешанова), гурток «Дорослішай на здоров’я» (керівник А.Ананьєва). Члени гуртків постійно беруть участь у спортивних змаганнях різних рівнів.
Керівники гуртків стверджують, що всі учні, які відвідують гуртки, зацікавлені творчі особистості.
Відділ освіти
Гончарівської селищної ради